2010. október 8., péntek

Könnycseppek [dokumentumfilm]

Meséltem már Nektek arról, hogy milyen bátor és erős Szüleim vannak. Anya és Apa semmitől sem félnek, semmitől sem riadnak vissza. Ők azt mondják, hogy az Én Világrajövetelem óriási erőt adott Nekik, de legyünk őszinték: ki hiszi el, hogy egy pöttömnyi emberke, kinek létezése minden perce Szülei segítségétől függ, képes felnőtt embereket ekkora erővel és bátorsággal felruházni. És hogy ne gondoljátok, hogy túlságosan elfogult vagyok Anyáékkal szemben, nézzétek meg Ti is, miről beszélek...



9 megjegyzés:

Jankec írta...

24 nappal korabban elhettem at en is ezt az elmenyt( Aug.30)Igazad van ,hogy "AZ ELET CSODAJA".Koszi ,hogy megnezhettem,hogy milyen is volt.

Névtelen írta...

neneeeee,17:14 nem a szuletes ideje!!!!
ez egy operacio, nem szules!

vhegy.com írta...

@Névtelen: mi is ismerjük a különbséget egy műtét és egy szülés között. Számunkra ez a fiúnk SZÜLETÉSE! Ha figyelmesen végignézted az "operációt", akkor láthattad, hogy a baba farfekvéses volt, köldökzsinórral a nyakán...

Reka írta...

Gratulalok :) En is nemreg estem at ezen a csodan, de fura volt igy kivulrol latni...nem mondanam bababaratnak. De ettol meg pont olyan kiegyensulyozott gyerek lesz mint a tobbi.. minden anyatol es apatol fugg. Sok sikert nektek ehhez.

Bibi írta...

"En is sirtam, te is sirtal..." es gondolom apuci is a kamera hatamogott :) ugyes vagytok, sok egeszseget es sok boldog percet!

Unknown írta...

Gratulalok a kis csoppseghez!A nevtelen hozzaszolashoz fuznek par sort.Mindket gyermekemet termeszetes uton szultem, megsem ertem ezt a nagy ellenkezest a csaszarral szemben.nagyon sok eseteben igenis indokolt a mutet es ezt nem jeleni azt, hogy ezek az anyukak kevesebbek , vagy kevesbe kotodnek a gyerekukhoz.Szerintem nincs jogunk itelkezni.
Erika

k.a. photography írta...

NAGYOT NOJ HUNIKA!!!

kismama írta...

egyetertek rekaval tenyleg nem tunt valami bababaratnak ez a mutet es a kornyezet sem :(
termeszetesen ha indokolt akkor igen csaszarolni kell, de en is a "termeszetes uton szulni" hive vagyok es megertem hogy ez nem mindig adatik meg mert nem ugy alakul ahogy az ember szeretne.
Valoszinu a nevtelen hozzaszolo arra gondolt, hogy ez a csaszarral valo szules az anyuka valasztasa volt de kiderult hogy nem :)
tovabb nem is fuznem a szot meg csak annyit hogy jo lenne vegre olyan allami szuleszeteket es ott dolgozo nogyogyaszakat latni akiknek megadatik a baba-mamabarat kornyezet, foleg a szuletes elso par oraira vagyis kozvetlenul a szules utan torteno esemenyekre is hangsulyt fektetnenek (pl egybol az anya mellere tennek a babat
stb stb)
roviden TOBB TISZTELETET ORVOSOKTOL ANYUKAKNAK !!!

Névtelen írta...

Névtelentől kérdezem: aki császármetszés útján jött a világra az akkor NEM SZÜLETETT MEG???, azt a te szótáradban hogy nevezik? Próbáljunk különbséget tenni a fogalmak között: születés pillanata, illetve szülés pillanata!!! Induljunk ki abból, hogy két különböző egyén cselekvését jelölik: anya szül, baba születik.
Kismamának annyit üzennék örüljön, hogy a szülés okozta örömeit nem veheti el tőle senki. A szülés nem egy hőstett amivel hencegni kell, hanem egy természetes folyamat, aminek örülhet az aki átélheti. Sajnos nem mindenkinek adatik meg, annál inkább a fájdalom, ami a császármetszéssel sem kerülhető el.
Enikőnek és Gyuszinak meg gratulálok.Csodás, hogy együtt lehettetek, nagyon tetszik a kisfilm.