2010. október 18., hétfő

Elefántok Királysága

Elefántbébi a falon
Anyán és Apán kívül egyre több lakótársat vélek felfedezi közvetlen környezetemben. Úgy érzem, szobámban akkor sem maradok egyedül amikor Anyáék  pár órára magamra hagynak pihenni. Először is itt van ez a kis kütyü,  a hi-tech köldökzsinór  pici, szüntelenül égő zöld fényecskéjével, amin keresztül állandó kapcsolatban vagyok szüleimmel, vagy adott esetben a környékbeli kisbabás családokkal...Aztán szobám falain, játékaim között, kicsi ruhácskáimon, a szőnyegen, de még a párnán is egy csodálatosan színes állatvilág rejtőzik.
 
Plüsselefánt az ágyamban
 Képzeljétek, én mindig biztonságban vagyok, ugyanis Szüleimen kívül állatok sokasága vigyázza jólétem. Itt van az oroszlán, az állatok királya, a nyakigláb strucc, az égimeszelő zsiráf, a káprázatos színekben pompázó madarak és pillangók, a hatalmas víziló, az örökösen csintalan majmok, a tekeredő kígyók és a hatalmas krokodil. A legnépesebb az elefántok csoportja. Sokszor olyan érzésem támad, mintha az Elefántok mesés Királyságának lennék egyetlen nemelefánt szereplője. Ők aztán tényleg mindig körülöttem sürögnek-forognak: mikor alszok, mikor eszek, mikor játszok...

      Elefánt a díszpárnán,

a szőnyegen,

a melegítőn,

a nyálazón,

a rugdalózón, 

és az Elefántok Királya a hálózsákon.

Nincsenek megjegyzések: