2010. szeptember 26., vasárnap

Régi ismerős...

Ma Anyáék gondolták bemutatnak Mégane kisasszonynak. Én már régről ismerem, de nem akartam elrontani a kedvüket, úgyhogy csodálkozó képet vágtam hozzá. Nem ez volt a mai nap legfontosabb eseménye, hanem a szingapúri Formula 1 nagydíj hazautazás Brassóból Sepsiszentgyörgyre. Én elszenderedtem, de hallottam beszélgetni szüleimet. Apa valami régi jútút hallgatott, Kicsi Kutya Tarkát dúdolgatott és közben folyton Mégane kisasszonyt igazgatta. Hogy tudja mindezt egyszerre végigcsinálni (?), nem tudom. Egy biztos, nagyon ügyes Apukám van. És, hogy kié a legszebb Anyuka, nézzétek csak...
Indulás előtt Anyával
Ringasd el, ringasd el...

2 megjegyzés:

Mészely Réka írta...

Örülök, hogy hazaértetek! Tényleg jól nézel ki anyuka és szép baba Hunika is! remélem, hamar felépültök, hogy tudjunk egyet beszélgetni!

Bende Reka írta...

Milyen edes kis lurko. Ugy bevan bujva oda a meleg pokrocba, harapni valo.Alig varom megnezzelek titeket.Puszi ,Reka.