2010. október 2., szombat

Férfi est

Talán picit félrevezettem szüleimet egy korábbi bejegyzésemmel. Talán túlságosan egyszínűen mutattam be mindennapi tevékenységeimet. Azért nem ilyen egyszerű a babaélet. Vegyük sorra. Az evészettel nincs semmi gond, hiszen bőven van ízletes tejecske és a pelust is telepakolom, úgy ahogy az egy egészséges babának illik. Marad az alvás...Én azt mondanám, hogy azzal sincs semmi gond! Persze, ha Apát kérdezitek, Ő valószínű nem osztozik maradéktalanul véleményemmel. Tegnap este Anya eléggé fáradt volt már a sok napi 24 órás műszak után, úgyhogy Apával pihenni küldtük és megrendeztük első férfi esténket. Persze ekkor még Apa nem tudhatta, hogy meglepivel készültem és a pizsamaparti előbb késő éjszakába, majd kora reggelbe nyúlt. 

Hogy még színesebb legyen a buli és oldott a hangulat Apa segédletével többször átöltöztem, aztán jól felöntöttem a garatra. Volt egy kis dugitejecském...Azt ittam ki mind egy cseppig. Apa nem öltözködött, bár mondtam neki, hogy bármit felhúzhat a szekrényemből, de annak ellenére, hogy minduntalan énekelt nem volt valami jó kedve. Sőt, amikor reggel hatkor berakott ágyikómba és "jó éjszakát" puszit nyomott homlokomra, halkan hozzátette: ezt majd később megbeszéljük...Hááát, ha lesz akivel Apa! Én egész éjjel szórakoztattalak téged, úgyhogy most aludnék egy kicsit. Egy kis pihenés pedig neked sem ártana. De neked most vásárolnod kell. Anya mondta. És amit Anya mond, azt nekünk, férfiaknak csinálni kell. Kommentár nélkül. 

Nahát! Még nevetőgörcs is van?


Elefántbébi

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Kitartás kolléga!!!!!!!!!!!!! :-)

Unknown írta...

Ja,....és amikor azt hiszed, hogy nem lehet rosszabb.....lesz :-)

Vikike és Hunika írta...

Oszi bácsi, ne ijesztgesd Apát!

k.a. photography írta...

Oszi bácsiból a tapasztal beszél :)))