2011. szeptember 27., kedd

Szülinapi babazsúr


Szóval ilyen érzés, amikor már nemcsak előttünk, hanem a hátunk mögött is van élet! Nagyiék biztos lennének pár évvel fiatalabbak, de ha engem kérdeztek, én jól érzem magam a bőrömben, és még egyelőre nem tagadom le az életkoromat. Nem egyébért, de semmi sem maradna belőle...Aztán csodálatos életem van, és erre büszke vagyok.  

Miért is szomorkodnék az idő múlása miatt, mikor első életévemet barátaim és szeretteim társaságában tölthettem, és szintén az Ő társaságukat élvezhettem akkor is, amikor legördült a függöny életem első éve mögött, és ízelítőt kaptam a jövő marcipán-édes örömeiből. 

Heten voltunk, mint a gonoszok: szívem csücske Rebecca, Nóra, Hanna és Boróka -igen jól számoltátok, az én szívemnek négy csücske van-Zsoltika szorozva kettő, és jómagam. A kis Vincét azért hagytam ki az előbbi felsorolásból, mert Ő volt mindannyiunk közül a legügyesebb. Aki ekkora zűrzavar közepette is képes egy könnycsepp és szó nélkül elaludni, az csak egy szuper baba lehet...

Ennyit mondanék el dióhéjban első szülinapi bulimról. A továbbiakban beszéljenek a képek. Lapozzátok át, és győződjetek meg Ti is arról, hogy Meseország határa láthatatlan, partjait Játéktenger mossa, himnusza a Nevetés, címere Micimackó, nemzeti ünnepe pedig mindannyiunk Szülinapja. Isten Éltessen kedves Barátaim!

                           












































A fotósorozat elkészítésében Anyának
Réka és András segítettek.

6 megjegyzés:

Zsolti és anyukája és apukája írta...

Szép volt!!! Köszönjük, hogy ott lehettünk!!!

Vikike és Hunika írta...

Én köszönöm, hogy itt voltatok velem, hogy barátok lehetünk és, hogy együtt cseperedhetünk fel. És természetesen köszönöm a "csodabogarat" is. A fékezés már egész jól megy...:)))

Névtelen írta...

Isten eltessen sokaig Huni baba.Latom szuper szulinapod volt, mint eppen nekem is. A vegere mar en is kidoltem, mert delben az izgatottsagtol nem aludtam es este mar nem birtam, de szuper volt.Majd teszen anya fel kepeket es nezzetek meg. Puszillak Hanna es persze teso is Helga na meg a szuleim.

Vikike és Hunika írta...

Szia Hanna! Isten Éltessen Téged is! Hasonló hajóban eveztem én is szülinapomon. Egész nap izgatott voltam és jóval kevesebbet aludtam, mint más napokon, de csodával határos módon jól bírtam a gyűrődést. Mi annyit ünnepeltünk a napokban, hogy nem is volt idő érezni a fáradtságot... :)

Várjuk a fotókat!
Üdv. az egész csipet-csapatnak. :)

Adrienn írta...

Jó volt a buli, látom!! Képzeletben ott voltunk a mamával, de ez ,felülmúlt minden képzeletet!:)))
Gratulálunk!!!
Adrimama és Bazsi!!

Vikike és Hunika írta...

Köszönöm, hogy "itt" voltatok és jól éreztétek magatokat. :)) Én is készülök hozzátok. Hamarosan itt a nagy nap. :)