2011. június 28., kedd

A technika ördöge - Intern(y)et

A kacat nem vacak
Nem áll szándékomban abbahagyni a naplóírást, nem untam vagy fáradtam bele, egyszerűen csak az időm kevés. Szinte alig tudom belepréselni teendőimet a nap 24 órájába. Erről millió kép és felvétel tanúskodik, és talán pontosan ezek sokasága az, ami miatt néha elvesztem a fonalat. Szívem szerint mindent megmutatnék, mindent elmesélnék, de tudom, hogy az idő veletek is ugyanolyan fösvény, mint velem.hurry up!Azért válogatok, vágok, rövidítek és sűrítek, hogy nektek ne kelljen, és ezáltal olvashatóbb, átláthatóbb, élvezhetőbb legyen számotokra a nagy Huni baba történet.

Mire a fenti gondolatokat megfogalmaztam és tolmácsoltam Apának az internetszolgáltató csütörtököt mondott. Sebaj! Így legalább rendet rakhatok a fiókban, majd tévézek egy kicsit...

Van egy jó ötletem! idea
Adatmásolás
A rend félegészség! Jöhet a tévé...
Ebben a szürkeségben sok színes dolog van...
Ha bemegy, ha nem...
...Megnézem

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Én is elfoglalt vagyok, régen jártam nálad!! Most viszont, van mit nézegetnem!! Jó sok érdekes dolgot csinálsz, nem csoda, ha elszalad az idő!!:)))
Bazsi

Vikike és Hunika írta...

Nagyon hiányoztál Bazsikám! És Adrimama is! Már kezdtem aggódni...