2011. június 15., szerda

Staféta

Picit csalódott vagyok magamban. Még első találkozásunkkor ígéretet tettem Anyáéknak, hogy vigyázok rájuk, és most úgy érzem, nem sikerült eleget tennem ígéretemnek. Tudjátok, én rendkívül kedves és ritka jó baba vagyokangel, akárcsak a Pepi, távol áll tőlem bárkinek is rosszat akarni, most azonban mégis becsúszott egy baki. Szüleim hathatós segítségével sikerült rekordidő alatt visszaverni az alattomos ellenséget, aki aljas módon, hátulról támadva bevette a "váramat", ám azért, hogy én jobban érezzem magam, hogy újra makkegészséges legyek mindannyian borsós árat fizettünk. 

A vírus erős és ravasz volt. Minden hájjal megkent. Képtelen volt méltósággal veszíteni, alázattal távozni.thumbs down Csak később, amikor már a kocka el volt vetve, jöttem rá, hogy nem kigyógyultam a betegségből, hanem egyszerűen átadtam Anyának. Most Apán a sor...

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Lényeg, hogy Te jól vagy!!! Anya-apa erősebb immunrendszere, majd elrendezi!! Csak vissza ne adják neked!!!

Vikike és Hunika írta...

Én jól vagyok szerencsére, viszont mi is attól tartunk, hogy ördögi körbe keveredtünk...