2011. június 7., kedd

A család napja

Hintaaa!!!
Balul sült el szombaton a délutáni sétánk. Egész pontosan, a szokásos jobbos kanyar helyett lépcsőházunk előtt balra vettük az irányt. Alig pár száz méter után Anyáék már le is parkolták verdámat a Református Parókia udvarán, ahol az egyház keretén belül működő baba-mama klub a család napját ünnepelte. Ismerős arcok és remek hangulat fogadott a meseországnak is beillő udvaron, ahol a gyümölcsfák alatt és virágoskertek között valóságos játéktenger hevert előttünk. Arról nem is beszélve, hogy a közel 15 kisbaba közül egyedül én voltam fiú.winking Nesze neked virágoskert! - gondoltam magamban. Most melyiket válasszam?  

Gyertek ti is a sátorba!
Míg a szülők egy része a régi istálló falát mesefigurákkal díszítették, addig a csipet-csapat másik fele mesét olvasott és mondókázott a fa alatt. Közben kiugrott a gombóc a fazékból, s utána életem első interjúját adtam a Duna Televíziónak. A mikroport nagyon fincsi volt...Kipróbáltuk a játékokat, bujkáltunk a zöld levelek között, labdáztunk és ugráltunk. Sajnos, ahogy az lenni szokott mifelénk, az idő megmutatta kevésbé szebb arcát is, és kénytelenek voltunk hazamenni. De sebaj! Anyáék megsúgták, hogy ezentúl minden héten egyszer "balra fordulunk". Köszönjük a meghívást a babócáknak!big hug

Kacsalábon forgó tojáshinta (Kamuflázs 1)
Hölgyeim és Uram, az alvóhinta!
Kamuflázs 2

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Hú, de klassz helyen voltatok!!! És mindig lehet menni játszani, barátkozni....igazán klassz. Én nem találtam az interjút:(( Segíts!!!!

Vikike és Hunika írta...

Igen, nagyon szuper hely, majd rendszeresen eljárunk oda...

Az interjút még nem sugározta a DTV, a riporter sem tudta pontosan mikor, de mindenképp vasárnapi vallásos műsor keretén belül lesz látható A család napján készült összefoglaló.