2012. május 3., csütörtök

Sepsi-Magyaróvár

Az Alma Együttes nagyszerű koncertjét követő tavaszi kollekció bemutatása után tudatosan döntöttem úgy, hogy tartok egy kis szünetet, visszavonulok a rivaldafényből, átadom a helyet a városnapok szervezőinek, sztárvendégeinek, és elvegyülök a tömegben.



Az ember azt hinné, hogy egy másfél esztendős kisgyerek számára nincs is annál egyszerűbb feladat, mint fejest ugrani a közel ötvenezer lelket számláló tömegtengerben, és eltűnni, mint póni a ködben. Nekem ez nem sikerült, mert Szüleim mentőövként szolgáló kézfogása minden lépésemet vigyázta.

Feszülten figyelem Réka indiai beszámolóját
A fokozott biztonsági intézkedésre amúgy a hétköznapokon már nincs szükség. Az elmúlt hosszú hétvégén került azonban bevetésre az új sétamódszer, ami a babakocsi teljes mértékű mellőzésével járt - a vásári sokadalomban igencsak nehézkes lett volna négy keréken gurulni -, ennek megfelelően csak és kizárólag gyalog közlekedtem a lakás be-, illetve kijárati ajtajától, négy emelet lépcsőin keresztül, a városközpontig és vissza. Mindezt napi két alkalommal úgy, hogy csak kocsmaszéken, lóháton vagy körhintán vettem igénybe a popóm szolgáltatását.

Vicces dolgokat mesélt...
...és megdöbbentőket.
Amíg dumcsizgattunk, megérkezett a nyár is
Intenzív hidratálás
Megdöbbenve vettem tudomásul, hogy Réka nem tud csacsacsázni. 
Hát megtanítom.

Hab a sörön, hogy majd mindenben cinkosom volt Réka, magyarországi keresztmamám is, aki péntek este érkezett Mosonmagyaróvárról, és az egész hétvégét velünk töltötte. Mivel a keresztelő után először találkoztunk, én meg azóta töröm a magyart, rengeteg témát kellett napirendre hozzunk, többek között azt is, hogy mi a csudáért kellett megengedni, hogy hideg vizet öntsenek a fejemre a templomban.

Győri és szentgyörgyi "édes" 

Különben Réka hivatalos ügyben járt nálunk: újságíróként Mosonmagyaróvárt és Sepsiszentgyörgyöt testvérttelepüléssé avató paktum aláírásáról tudósított. Azt mindenképp kihangsúlyoznám, hogy a két kisváros közti egyezség Mészelyék hathatós beavatkozásával és közbenjárásával jöhetett létre. Látjátok milyen nagyszerű családom van nekem? Büszke is vagyok Rájuk!

A továbbiakban megosztok Veletek még pár hangulatfotót a tavalyi, kisbabás után az első, már gyerekként megélt Szent György Napok eseményeiből.









Nincsenek megjegyzések: