2012. február 17., péntek

Contractus


Hétfőn ugyan egy mosollyal zártam a hangulatgörbét, de lévén, hogy a hét további napjai a Nem akarok! szlogen alatt futottak, később már nem akartam jelentkezni. De ma péntek van, a hét utolsó munkanapja, a hangulatgörbém egyre feljebb kúszik, és már egész jó értékeket mutat, úgyhogy csapjunk a lovak közé. De még mielőtt fejest ugranánk a hétvégébe, térjünk vissza az elejére.


A szerződő felek megállapodása szerint...
Mivel már sorozatban többször is szavamat szegtem, Szüleim jövőbeli kirohanásaimat megelőzendő baráti megegyezésre szólítottak fel. Elém toltak egy együttműködési szerződést, hogy aszongya verba volant, scripta manent. Rendben-mondom, mea culpa, de ha lúd, legyen kövér, bevonultam irodámba, és némi átszerkesztés meg átírás után aláírtam a papírokat. Punctum.

...a sorozatos kihágások fegyelmi intézkedéseket vonnak
maguk után. Törölve!

Az esetleges családjogi vitákat a szerződő felek elsősorban 
baráti úton rendezik...

Ki nevet a végén?
Ebben az irodaházban dolgozom

4 megjegyzés:

Zsolti és anyukája írta...

Zsolti is irt már szerződést. A krémszínű (mű)bőrhúzatra, a konyhaszéke(ke)n. Mivel anya volt olyan ügyes, hogy két alkalommal is eltüntette az okmány nyomait, harmadszorra sikerült olyan irószerrel megörökíteni az irományt, hogyha nem is olvashataóan, de nyomokban látható a mestermű :)))

Vikike és Hunika írta...

@Zsolti & Co.: :))) Nahát, ezen de jót nevettem! Király vagy Zsoltika! Egyszerűen nincs olyan, hogy ravaszabb szülő, mint gyerek. Leleményességben simán visszük a pálmát. :))

Adrienn írta...

Bazsa is kapott ilyen irka-firkát, meg asztala is van. Valaki összebeszél a hátatok mögött, Hunibaba! A "nem akarok", már szavakkal megy, vagy csak gesztikulálsz? Én még a NEM-et sem mondom, de hatásosan előadom!!!Értik is, ne félj!:)
Bazsi

Vikike és Hunika írta...

Kedves Bazsi, a "nem akarok" megy már szavakkal is. Sőt nem csak ez, hanem ennél sokkal-sokkal több. Már elég szépen bővül és színesedik a szókincsem, néha egy-egy tőmondatot is összehozok. Már egész jól eltársalgok Szüleimmel. :))