2011. november 4., péntek

Felnőttszáj

Minden jel arra mutat, és ezek olvasásában Anya lassan nagyobb szakértő lesz, mint Winnetou, hogy alsó fogsorom újabb fogacskákkal gazdagodott. Szokás szerint Apa, aki nagyobb szakértő, mint Old Shatterhand, ezúttal is megkérdőjelezte a nyilvánvaló, nyelvvel érinthető tényt és felcsapott fognyomozónak. Próbálkozott kézzel-lábbal, de sokra nem ment vele, és hogy a felettébb furcsa tevékenységének hatékonyságát növelje egészen közel hajolt az arcomhoz.

Vesztére. Mert egy óvatlan pillanatban pisze-puszinak álcázott támadásba lendültem, hirtelen bekaptam Apa orrát, és jól ráharaptam. Apa felordított, én felnevettem, Anya meg felcsendült:
-Tessék! Kellett neked beleütni az orrod!
-Nem is baj, legalább így pontosan megtudom, hogy hány foga van Hunikának.-mondta Apa, miközben az orrát simogatta.
-confused
-Megszámolom a fognyomokat az orromon.




2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Jó hecc volt!!!:)) Én anya vállát szoktam megharapni, amikor azt gondolja, hogy odabújok! Elolvad, örül, aztán sikít!! Valahogy ezt annyira nem szereti...)))
Jól állnak az ősz színei neked Hunika!!!

Bazsi

Vikike és Hunika írta...

Szia Bazsi! Egy kis huncutságért Neked sem kell a szomszédba menni. :))

Az lehet, de annyira nem szeretem az őszt. Jobb volt nyáron, "alig fürdőruhában"... :)))