2010. december 20., hétfő

Generációs ellentétek

El kell újságoljam nektek, hogy a Minden nap karácsony! névre keresztelt családi akciónk óriási siker. Úgy dübörög, mint egy évszázados gőzmozdony, hangosan és lassan, de biztosan halad a cél felé. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy azért karácsonykor sem minden rózsaszín hófehér. Ti is ismeritek azt a kínos érzést, amikor egy-egy ajándék nem igazán tetszik, mégis mosolyogtok neki, mint az egynapos baba. Egy ilyen "ajándékot" kaptam én is Apától. Akarata ellenére adta át nekem. Próbálta dugdosgatni előlem, de Hapci király hadserege alattomosan bekerítette és megszállta fellegváramat.

A szörnyű vereség után heves vita tört ki Apa és köztem a helyes védekezési stratégiát illetően. Úgy is fogalmazhatnék, hogy összeakadt a taknyunk... Alea iacta est. - mondta Apa és mintegy kártérítésként másnap újabb ajándékkal, egy orrszívó porszívóval lepett meg. Mi van Apa, elvesztetted zsebkendődet?  

Mivel ajándék lónak nem nézik a fogát és én egy jól nevelt baba vagyok, mosolyogtam kedvesen, de nem erősségem a képmutatás, úgyhogy első használata után azonnal hadat üzentem ennek a műanyag szörnyetegnek. Nem értem, hogy nevezheti Apa ezt a babavallatásra is alkalmas kínzószert egy zseniális találmánynak. Valószínű ez már a generációs ellentét számlájára írható. 


Nincsenek megjegyzések: