2010. december 27., hétfő

Első Karácsonyom...

...már történelem. A Minden nap Karácsony! családi szappanopera azonban folytatódik. Apa vicces, de hasznos tanácsait Nagyiék is elfogadták, így a karácsonyfa alá került zenés hinta, rugdalózók, pempi, színes könyvek és játékok mellé az Angyalka finom húslevessel, ízletes töltött káposztával és pulykasülttel, friss kaláccsal és tésztákkal rakta tele hűtőnket és éléskamránkat.

Én még pici vagyok ahhoz, hogy Nagyiék főztjét habzsolhassam, de sebaj!, számomra kedves szavaik, forró ölelésük és boldogságtól ragyogó arcuk az igazi ajándék. Szeretetüket én megpróbáltam bájos mosollyal meghálálni. Apától tanultam, hogy a mosoly a legolcsóbb drága ajándék, és mindenki megérti, még az is aki nem ismeri a babanyelvet.

Kedves barátaim, egy kis meglepetést Nektek is készítettem. Ajándékomat az alábbi képek valamelyike alá rejtettem. A megfelelő fotóra kattintva felnyithatjátok az ajándékcsomagok egyikét...big hug


 Cicuanya és Brühühü

 Baba a fa alatt
 
Angyalka angel

Nincsenek megjegyzések: