2013. május 13., hétfő

220 felett...


Elismerem, még nem száguldoztam ilyen hajlobogtató sebességgel, mint ahogy a Neoton pereputty sem; a família tagjai csak hencegnek, vizet prédikálnak: valójában arról dalolnak, hogy még 220 évesen is haknizni fognak svéd popkollégáikat majmoló szerzeményeikkel. "Cirkuszt a pénzért..."

Száguldás helyett a fekete fehér filmek férfi főszereplőit jellemző eleganciával félrecsaptam a bretonomat, hátracsaptam a kabriolet tetejét, felcsaptam a garázsajtót és lazán, vasárnapi sofőröket megszégyenítő módon kihajtottam a sztrádára. Mivel a jóképű kispasi - Ferrari-piros szuper sportkocsi párosítás úgy vonzza a lányokat, mint egy végkiárusítás, mielőtt még kigördültem volna a garázsból, kipróbáltam azt is, hogy mutatok egy bombázóval a verdámban.




Pedálmeghajtásról Flinstonosra  

Nincsenek megjegyzések: