2011. január 7., péntek

Péntek esti beszámoló

Sziasztok! Picit késve, de ma is megérkeztem hozzátok. Elég zűrzavaros napot tudhatok magam mögött. Először is Apának egy újabb firkálmánya jelent meg a helyi napilapban, amit kellőképpen megünnepeltünk. Aztán sétálni voltunk Anyával a parkban. Pontosabban leszaladtunk odáig és vissza haza, hogy mire Apa hazaér, kellőképpen fogadhassuk a nap hősét. Amíg Apa ebédelt rövid beszámolót tartottam napi tanulmányaimról. Megmutattam, hogyan harapdálom játékaimat, majd míg Anya lepihent egy percre -szó szerint-, Apával és Federerrel teniszeztünk. Én a meccslabdát már nem láthattam...a könnyeimtől.crying

Mindannyiunk szerencséjére belealudtam a hisztibe, így szüleim is megszusszanhattak egy újabb pillanatra. Most fürdés után és evés előtt tévézek egy picit, szörfölök a neten, válaszolgatok leveleimre majd alszok reggelig, -ez utóbbit Apa diktálta szóról szóra-, holnap meg kezdünk mindent elölről. Szép álmokat!





Nincsenek megjegyzések: