2010. július 20., kedd

Így kezdődött...

Üdvözlégy nagyvilág!

Hahó! Van ott valaki? Anya? Apa? Vagy a doki? Valaki lát, hall engem? Senki?! Pedig a szívem úgy kalimpál, mini füleimmel még én is hallom! Pici vagyok, alig 12 hetes. Nem tudom még fiú vagy lány...Se nevem, se nemem, de van már méretem. Akkora vagyok, mint egy citrom. Ni csak! Ez a kisujjam? Hm...szopizok unalmamban...Ha majd lesz hely kinyújtózom. Pici még a lakhelyem, de tudom majd elköltözöm innen. De még várok. Anyáék hadd barátkozzanak a gondolattal...Megsúgom nektek...Én már hallottam szüleimet. Apa Babszem Jankó(a)nak szólít :-) Ők engem nagyon szeretnek. Aggódnak értem és magukért. Tervezik az életem. Bár csak hallanának engem! Izgatottan kalimpáló szívem azt suttogja: szeretlek, szeretlek, szeretlek!

Nincsenek megjegyzések: