2012. október 13., szombat

Pali

Azt, hogy elkáposztástalanítottátok még nem tudom kimondani, egyebet viszont igen: megtanultam Anyától, hogy melyik a kicsi-, nagy-, mutató- és gyűrűsujjam, Apától tudom, hogy mi a fonákütés, és azt, hogy Anya szexi, tudom azt, hogy mire szolgál a tisztasági betét, és képzeljétek azzal is tisztában vagyok már, hogy ki van a labdában, amit Anya egy ideje a hasán hord, és ami napról-napra nagyobbodik, és időnként igencsak ijesztő alakzatokat ölt.

Smink
Anya a fürdőszobatükör előtt készülődik. Én:
-Mit irkafirkálsz a szemedre?


Tenisz
-Én ezentúl csak fonákkal ütök - jelentette ki Apa, miután én a magam részéről hangosan sikítva elutasítottam az újonnan tanult ütőfogás gyakorlását; nem viccelt: a kétkezes fonákkal ütött labda, mint rakéta süvített el a fülem mellett.
-Megettem a fonákodat, Apa. 

Anya
Apával betoppanunk a hálószobába, miközben Anya épp öltözködik.
-Ó, milyen... - indít azonnal útjára egy kommentárt Apa, amit siettek én befejezni:
-...szexi! 

Higiénia
-Gyorsan! Mossuk meg ezt a kezemet!
-Miért, Mókus?
-Véletlenül hozzáértem a számhoz.


Tisztasági betét
-Ezt nem vehetem el igaz? - kérdeztem Apától, de már nyúltam is a mosdókagyló szélén "felejtett", fura alakzatú papiros után.
-Nem, Mackó, ezt inkább hagyjuk itt, erre Anyának később szüksége lesz - magyarázta Apa.
-Hogy tegye a fenekébe - pontosítottam.

Testvérkém
-Hogy került ez a nagy labda a pocidra, Anya?
-Ez nem labda, Mókus! Te tudod már, hogy ki van benne, igaz?
-Igen, András Pali.

Rongy
Ne, milyen kis rongyocska! És van rajta egy nyuszi. Nagyon édeske. Tessék a kis rongyocska, Anya. Látod, nyuszika van rajta. Jó ez a rongy nekem. Oda feltettem az asztalra...

Nincsenek megjegyzések: