2012. szeptember 14., péntek

Akusztikus karaoke


Egy időben a teniszütőre jutott a hálátlan szerep, hogy árnyékként kövessen. Vele feküdtem és keltem, és persze a kettő közt is velem volt. Ketten az etetőszékbe is befértünk valahogy, elvégre neki is meg kellett ízlelni Anya főztjeit. Ha maszatos lett, popsitörlővel tisztogattam: maszatolásban és törölgetésben, a két művelet egy kisgyermek kezében már-már ugyanaz, nagyon otthon vagyok.

Feküdt ő már a pelenkázó magaslatán, úszkált a fürdőkádban, vásárolt, sétált, és képzeljétek még teniszezett is, mindezt az én irányításom alatt. Ezt a szerepet vette át most a gitár.

Lehet a teniszütővel is gitározni, de miért bohóckodni, mikor tele van a  kisember háza hathúrosokkal. Na most! Elismerem, a karaoke felemásra sikeredett, viszont egy magyarul tanuló kisgyerek angol nyelvű előadása nem is kell, hogy tökéletes legyen, és bár ráférne itt-ott némi finomhangolás, megmutatom Nektek.

1 megjegyzés:

Zsolti és anyukája írta...

Ez isteniiii.... nagyon jóóó....