2011. december 16., péntek

Új család, új lakás, új verda


Ne ijedjetek meg, nem cseréltem le Anyáékat, nem költöztem el, és Mégane kisasszonyt sem helyeztem öregotthonba. Viszont mától az évszaknak megfelelő új játszóház, hóembercsalád és szánba fogott kedves kis jószágok fogadják sok szeretettel a kisgyermekeket kedvenc sétahelyükön, az Erzsébet parkban.

Csak már lenne végre az évszaknak megfelelő időjárás is, mert hó hiányában a dupla élvezet helyett inkább a bosszúságból van kettő, sőt még annál is több.


A vizes, nedves és olykor meleg levegő nem kedvez a kisgyermekeknek, annál inkább a rögtön életmagra kapó bacilusoknak és vírusoknak. Aztán sár is van. Képtelenség önfeledten mászkálni a házikóban, húzódzkodni a gigantikus "köldökzsinóron", vagy a rénszarvasokat lovagolni. Munka a mosógépnek és Anyának.

De elárulok egy titkot: Rudolf megsúgta, hogy az Angyalka már elkészült a hófehér hópelyhekkel, a főpróba is megvolt már, és a megfelelő időben nekünk is bemutatja a csodálatos égi előadást.

Ablakomba ablakomba besütött a holdvilág...
Stílusos és szellős
Van ott valaki?
Én kérdezek, én felelek
Főbejárat
Mi casa es su casa
Ajtónálló. Milyen ajtó?
Nekem hó legyen Karácsonyra!
Megbeszéltem Anya. Hófehér karácsonyunk lesz.

Nincsenek megjegyzések: