2010. november 26., péntek

Új ujjak

Cup-cupp
Annak ellenére, hogy csupán pár hónapos csecsemő vagyok, rájöttem arra, hogy az élet nem más, mint egy meglepetésekkel teli utazás, igazi kaland és valóságos felfedezőtúra. A minap jöttem rá, hogy a két vállamból kifele kandikáló és egyre vastagodó testrészeim, nem csak az eszeveszett hadakozásra és csapkodásra, vagy a tehénkebaba fojtogatására alkalmasak. A végükre csatolt ujjacskák sokkal ízletesebbek és húsosabbak mint a cumi, úgyhogy amint alkalmam adódik ízlelgetem őket. 

Persze, mint mindennek, az ujjszopásnak is megvannak a hátrányai. Ujjacskáim, Anyáék legnagyobb aggodalmára, sokszor a szemeibe kerülnek. Hogy tudjátok ez nem véletlen: manapság az embernek meg kell néznie mit visz a szájába...Ami viszont engem aggaszt, az az, hogy ujjaim nem alkalmasak "a messzire kiköpöm és Apáék visszaadják" játékra. Majd valamit kitalálok...smug


Nincsenek megjegyzések: